Harmonie Nunspeet

Opleidingsorkest

Over het opleidingsorkest

Het opleidingsorkest is de kweekvijver voor het Harmonieorkest van de vereniging. Het doel is dan ook de jonge muzikant, soms ook oudere, op te leiden om mee te kunnen musiceren in het orkest. Voor dat de muzikant mee mag spelen met het opleidingsorkest moet hij of zij het A diploma Hafabra hebben behaald. De opleiding duurt in eerste instantie 2 á 3 jaar waarna de leerling examen doet voor het A diploma. Voor de muzikant betekent het overgaan naar het opleidingsorkest niet het einde van de opleiding. Naast het A diploma zijn er namelijk ook nog het B, C en D diploma te behalen.

Over het opleidingsorkest

Het opleidingsorkest repeteert iedere dinsdagavond van 18:15 tot 19:15 uur in het gebouw van de Harmonie. Het opleidingsorkest staat sinds februari 2013 onder leiding van Arjan Dunning uit Hattem, en het telt zo’n 20 leden. Het opleidingsorkest speelt allerlei soorten muziek: popmuziek, marsen, geestelijke liederen, klassieke- en lichte muziek en stukken speciaal geschreven voor een harmonieorkest, maar dan natuurlijk wel op hun eigen niveau.

De activiteiten

Word jij lid van ons opleidingsorkest?

Je bent altijd welkom om een keer te komen kijken of meespelen. Interesse? Neem dan contact op met Sanne Mulder (coördinator jeugd) via harmonienunspeet@hotmail.nl

Je kunt ook onderaan deze pagina ons contactformulier invullen en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Neem contact met ons op

Heb je interesse in ons opleidingsorkest? Stuur dan een mail naar harmonienunspeet@hotmail.nl en we komen er zo snel mogelijk op terug.

Door een mail te sturen, ga je akkoord met onze privacy policy.