Kids4Music

Muziek verbindt en maakt slim! Daarom organiseren wij elk jaar het Kids4Music project, want muziek maken is leuk en leerzaam.

Kennismaken met blaasmuziek

Basisschoolleerlingen krijgen de unieke mogelijkheid kennis te maken met de wereld van de blaasmuziek. In leuke, interactieve lessen leren kinderen muziek maken op het door hen gekozen instrument, maken kinderen kennis met muziek maken in een groep en zal plezier hebben in het maken van muziek de boventoon voeren. Aan het einde van dit project zal het project afgesloten worden met een spetterend concert.

In het kort

• Verschillende leuke lessen van 45 minuten, wekelijks op de donderdagmiddag vanaf 15:45 m.u.v. vakanties
  • Kennismaking met de Harmonie Nunspeet, blaasmuziek en slagwerk*
  • Onder leiding van onze gekwalificeerde docent Joanne van Loo
  • Voor kinderen van de groepen 4 t/m 8
  • Slecht €60,- voor het hele project
  • Afsluiten met een knallend concert
  • Mogelijkheid tot lid worden en aansluiten bij het opstaporkes

Start Kids4Music

In september/oktober start er weer een nieuw project. Houd onze website of social media in de gaten voor de exacte startdatum of zet uw kind alvast op de lijst zodat u geïnformeerd wordt over de startdatum

Opgeven

Wil je meer informatie over het project? Mail dan naar harmonienunspeet@hotmail.nl of vul het onderstaande contactformulier in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Of meld je gelijk al aan via deze link.

Heb je een vraag over Kids4Music? Stuur dan een mail naar harmonienunspeet@hotmail.nl en we komen er zo snel mogelijk op terug.