Nog Eentje Dan!

Over Nog eentje dan

Blaaskapel ‘de Vale Ouwe’ was jarenlang het meest fanatieke onderdeel van onze vereniging. Gedreven muzikanten gingen bijna elk weekend op pa om diverse evenementen, zoals braderieën, bruiloften en verjaardagen muzikaal te omlijsten. Helaas is deze blaaskapel opgeheven. Een aantal jaar geleden is de blaaskapel echter weer nieuw leven ingeblazen en heeft het de naam ‘Nog eentje dan’ gekregen. Met ‘Nog eentje dan’ worden diverse entertainment optredens gegeven; bij de Botterdagen in Elburg, bruiloften, verjaardagsfeestjes en korte binnenvallers. Maar ook bij het Oktoberfest in Nunspeet.

Heb je een vraag of wil je graag dat Nog eentje dan bij jou komt spelen? Stuur dan een mail naar harmonienunspeet@hotmail.nl en we komen er zo snel mogelijk op terug.